همانطور که میدانید مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی است که شرکتها برای افزایش فروش و ایجاد مشتری وفادار انتخاب میکنند. این استراتژی هم مثل همه استراتژیهایی که در سازمان گرفته میشود در صورتی که به خوبی پیادهسازی نشود کارایی خود را ندارد. برای پیادهسازی CRM، استراتژی نیاز است مثل همه استراتژیها شما باید مراحل مختلف را پشت سر بگذارید تا بتوانید به خوبی این استراتژی را پیادهسازی کنید.
دلیل گزارش دادن این مطلب:
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید