بازاریابی محتوا هیچوقت ثابت نیست، ممکن است یک روز استراتژی شما جواب دهد و روز دیگر هم جواب ندهد. مانند زمانی که کد شما کار نمیکند و میفهمید که باید دوباره تمامی کدهایتان را بررسی کنید. آن وقت است که نگاهی به کامپیوتر میاندازید و با سر به درون بالش فرو میروید.
دلایل زیادی برای موفقیتآمیز نبودن استراتژیهای بازاریابی محتوا میتوان نام برد، اما من در اینجا مهمترین دلایلی را که کمپینها شکست میخورند، بررسی کردهام. شما میتوانید از این مقاله به عنوان یک ابزار آنالیز برای فیلتر و اصلاح کمپینهای خود استفاده کنید.
دلیل گزارش دادن این مطلب:
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید