+
۱

۵ دلیل برای شکست کمپین بازاریابی محتوای شما | خوشه‌چین (اینجا کلیک کنید)

۵ دلیل برای شکست کمپین بازاریابی محتوای شما | خوشه‌چین

بازاریابی محتوا هیچ‌وقت ثابت نیست، ممکن است یک روز استراتژی شما جواب دهد و روز دیگر هم جواب ندهد. مانند زمانی که کد شما کار نمی‌کند و می‌فهمید که باید دوباره تمامی کدهایتان را بررسی کنید. آن وقت است که نگاهی به کامپیوتر می‌اندازید و با سر به درون بالش فرو می‌روید.

دلایل زیادی برای موفقیت‌آمیز نبودن استراتژی‌های بازاریابی محتوا می‌توان نام برد، اما من در اینجا مهم‌ترین دلایلی را که کمپین‌ها شکست می‌خورند، بررسی کرده‌ام. شما می‌توانید از این مقاله به عنوان یک ابزار آنالیز برای فیلتر و اصلاح کمپین‌های خود استفاده کنید.

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید