شباهت در تلفظ علامت تجاری در کلمات نیز می تواند مصرف کنندگان را به اشتباه اندازد هرچند که کتابت آنها متفاوت باشد زیرا کلمات زیادی وجود دارد که به گونه های متفاوتی نوشته میشوند ولی از لحاظ به هم بسیار نزدیکند. این حالت در ارتباطات شفاهی از جمله مکالمات تلفنی، در مواردی که کالاها از طریق تلفن به فروش می رسد یا از طریق رادیو و تلویزیون تبلیغات مربوط به کالا صورت میگیرد احتمال گمراهی مصرف کننده افزایش پیدا میکند. بنابراین مشاهده می شود که، شباهت در تلفظ نیز از اهمیت خاصی برخوردار است.
دلیل گزارش دادن این مطلب:
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید