+
۱

موسسه پلکان | عوامل تشابه علامت تجاری: تلفظ در علامت تجاری (اینجا کلیک کنید)

موسسه پلکان | عوامل تشابه علامت تجاری: تلفظ در علامت تجاری

شباهت در تلفظ علامت تجاری در کلمات نیز می تواند مصرف کنندگان را به اشتباه اندازد هرچند که کتابت آنها متفاوت باشد زیرا کلمات زیادی وجود دارد که به گونه های متفاوتی نوشته میشوند ولی از لحاظ به هم بسیار نزدیکند. این حالت در ارتباطات شفاهی از جمله مکالمات تلفنی، در مواردی که کالاها از طریق تلفن به فروش می رسد یا از طریق رادیو و تلویزیون تبلیغات مربوط به کالا صورت میگیرد احتمال گمراهی مصرف کننده افزایش پیدا می‌کند. بنابراین مشاهده می شود که، شباهت در تلفظ نیز از اهمیت خاصی برخوردار است.

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید