+
۱

پایان نامه مدیریت با موضوع بازاریابی (اینجا کلیک کنید)

پایان نامه مدیریت با موضوع بازاریابی

پایان نامه مدیریت با موضوع بازاریابی

در پایان نامه مدیریت بدون تردید بازاریابی یکی از مفاهیمی است که بیشترین حجم تحقیقات دانشگاهی و کاربردی در سالهای اخیر پیرامون آن انجام شده است. به طور کلی در پایان نامه مدیریت با موضوع بازاریابی، تمامی فرآیندهای مدیریتی که منتج به تبدیل یک ایده تجاری به محصول می‌شوند، در قالب مفهوم بازاریابی شناخته می‌شوند. در این پایان نامه یکی از مهمترین مفاهیم، 4 پی (P) بازاریابی است که شامل تعیین،‌انتخاب و توسعه یک محصول (Product)، تعیین قیمت (Price)، انتخاب کانال توزیع برای تامین دسترسی مشتری (مکان:Place) و طراحی و اجرای یک استراتژی تبلیغ (Promotion) می‌باشد.

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید