پایان نامه مدیریت با موضوع بازاریابی
در پایان نامه مدیریت بدون تردید بازاریابی یکی از مفاهیمی است که بیشترین حجم تحقیقات دانشگاهی و کاربردی در سالهای اخیر پیرامون آن انجام شده است. به طور کلی در پایان نامه مدیریت با موضوع بازاریابی، تمامی فرآیندهای مدیریتی که منتج به تبدیل یک ایده تجاری به محصول میشوند، در قالب مفهوم بازاریابی شناخته میشوند. در این پایان نامه یکی از مهمترین مفاهیم، 4 پی (P) بازاریابی است که شامل تعیین،انتخاب و توسعه یک محصول (Product)، تعیین قیمت (Price)، انتخاب کانال توزیع برای تامین دسترسی مشتری (مکان:Place) و طراحی و اجرای یک استراتژی تبلیغ (Promotion) میباشد.
دلیل گزارش دادن این مطلب:
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید