+
۱

حفظ و نگهداری مشتری ها برای کسب و کار و استراتژی های حفظ و نگهداری مشتری ها (اینجا کلیک کنید)

حفظ و نگهداری مشتری ها برای کسب و کار و استراتژی های حفظ و نگهداری مشتری ها

حفظ و نگهداری مشتری ها یا دستیابی به مشتریان جدید؟
تمرکز بر جذب مشتری های جدید بسیار وسوسه کننده است. اما کدام یک باعث رشد کسب و کار می شوند ؟

جواب به این سوال کمی پیچده است. نگهداری مشتریان یه راه در آمد کلیدی است که بسیاری از کسب و کار ها آن را نادیده می گیرند.

زمان و هزینه مورد نیاز برای جذب یک مشتری جدید، 5 برابر زمان و هزینه مورد نیاز جهت حفظ و نگهداری یک مشتری است.

مشتریان قدیمی 67 درصد بیشتر از مشتریان جدید محصولات و خدمات شرکت را استفاده می کنند.

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید