حفظ و نگهداری مشتری ها یا دستیابی به مشتریان جدید؟
تمرکز بر جذب مشتری های جدید بسیار وسوسه کننده است. اما کدام یک باعث رشد کسب و کار می شوند ؟
جواب به این سوال کمی پیچده است. نگهداری مشتریان یه راه در آمد کلیدی است که بسیاری از کسب و کار ها آن را نادیده می گیرند.
زمان و هزینه مورد نیاز برای جذب یک مشتری جدید، 5 برابر زمان و هزینه مورد نیاز جهت حفظ و نگهداری یک مشتری است.
مشتریان قدیمی 67 درصد بیشتر از مشتریان جدید محصولات و خدمات شرکت را استفاده می کنند.
دلیل گزارش دادن این مطلب:
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید