+
۱

استراتژی هدایای آموزشی • موجیتال (اینجا کلیک کنید)

استراتژی هدایای آموزشی • موجیتال

ارائه ی یک هدیه به مشتریان، که نام ، نشان و اطلاعات تماس شرکت شما بر روی آن درج شده باشد قدمتی طولانی دارد.
معمولا شرکت ها با ارائه ی هدایای تبلیغاتی به مشتریانشان، هم از آن ها تشکر میکنند و هم نام و نشان شرکت خود را نزد آن ها محفوظ نگه میدارند. اما یک چیزی در سال های اخیر تغییر کرده است. شما دیگر نمیتوانید با ارائه ی هدایای تبلیغاتی مشتریان جدید زیادی را به دست آورید و آمار ها نشان می دهند هزینه های انجام شده برای هدایای تبلیغاتی بازگشت سرمایه ی مناسبی ندارند.

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید