ارائه ی یک هدیه به مشتریان، که نام ، نشان و اطلاعات تماس شرکت شما بر روی آن درج شده باشد قدمتی طولانی دارد.
معمولا شرکت ها با ارائه ی هدایای تبلیغاتی به مشتریانشان، هم از آن ها تشکر میکنند و هم نام و نشان شرکت خود را نزد آن ها محفوظ نگه میدارند. اما یک چیزی در سال های اخیر تغییر کرده است. شما دیگر نمیتوانید با ارائه ی هدایای تبلیغاتی مشتریان جدید زیادی را به دست آورید و آمار ها نشان می دهند هزینه های انجام شده برای هدایای تبلیغاتی بازگشت سرمایه ی مناسبی ندارند.
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید