محال است که بتوانیم رضایت همه مشتریان را فراهم آوریم. بزرگترین و محبوبتترین شرکتهای دنیا هم با تمام فعالیتهایی که برای جلب رضایت مشتریان خود انجام میدهند، مشتری شاکی و ناراضی دارند.
واقعیت این است که شکایت مشتری یکی از ارزشمندترین و کم هزینهترین راهها برای پیدا کردن عیوب سازمان و درک خواستههای مشتریان و حرکت به سمت رشد سازمان است.
پس بهتر است کاری کنید تا مشتریانتان به شما شکایت کنند، چون در غیر این صورت از هر فرصتی استفاده میکنند و شکایتشان را به گوش دوستان، سایر مشتریان بالقوه و رقبای شما میرسانند.
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید