+
۱

۵ تصور اشتباه در مورد شکایات مشتریان - وبلاگ پونیشا (اینجا کلیک کنید)

۵ تصور اشتباه در مورد شکایات مشتریان - وبلاگ پونیشا

محال است که بتوانیم رضایت همه مشتریان را فراهم آوریم. بزرگترین و محبوبت‌ترین شرکت‌های دنیا هم با تمام فعالیت‌هایی که برای جلب رضایت مشتریان خود انجام می‌دهند، مشتری شاکی و ناراضی دارند.

واقعیت این است که شکایت مشتری یکی از ارزشمندترین و کم هزینه‌ترین راه‌ها برای پیدا کردن عیوب سازمان و درک خواسته‌های مشتریان و حرکت به سمت رشد سازمان است.

پس بهتر است کاری کنید تا مشتریانتان به شما شکایت کنند، چون در غیر این صورت از هر فرصتی استفاده می‌کنند و شکایتشان را به گوش دوستان، سایر مشتریان بالقوه و رقبای شما می‌رسانند.

 

رای دهندگان

roshany  

دیدگاهتان را بنویسید