فرقی نمیکند شما کارشناس تولید محتوا باشید یا کارفرمایی که در جستوجوی استراتژیست بازاریابی محتوا و تیم تولید محتوا است. در هر دو حالت شما باید بتوانید طرف مقابل، نیازمندیها و انتظارات را خوب درک کنید و زبانی مشترک بیابید.
ما در جوهر پیوسته میکوشیم، به کاربران و کارفرمایان درباره مراحل و روندهای صحیح در هر پروژه بازاریابی محتوا اطلاعات مفیدی منتقل کنیم. ما در گروه بازاریابی محتوایی جوهر قصد داریم در این مطلب درباره هفت فاکتور و راهکار هوشمندانهی اصلی در پروژه بازاریابی محتوا با شما صحبت کنیم.
تصور کنید شما یک خیاط هستید. یک روز بعدازظهر، شخصی به مغازهی شما تلفن میکند و از شما میخواهد شلواری برای او بدوزید.
از او میپرسید: «چه جور شلواری مدنظر دارید؟»
میگوید: «شلوار باشه دیگه، هزینههاتون چقدره؟»
دلیل گزارش دادن این مطلب:
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید