+
۱

شکست پروژه بازاریابی محتوا بدون این هفت فاکتور قطعیست! (اینجا کلیک کنید)

شکست پروژه بازاریابی محتوا بدون این هفت فاکتور قطعیست!

فرقی نمی‌کند شما کارشناس تولید محتوا باشید یا کارفرمایی که در جست‌وجوی استراتژیست بازاریابی محتوا و تیم تولید محتوا است. در هر دو حالت شما باید بتوانید طرف مقابل، نیازمندی‌ها و انتظارات را خوب درک کنید و زبانی مشترک بیابید.

ما در جوهر پیوسته می‌کوشیم، به کاربران و کارفرمایان درباره مراحل و روندهای صحیح در هر پروژه بازاریابی محتوا اطلاعات مفیدی منتقل کنیم. ما در گروه بازاریابی محتوایی جوهر قصد داریم در این مطلب درباره هفت فاکتور و راهکار هوشمندانه‌ی اصلی در پروژه بازاریابی محتوا با شما صحبت کنیم.

تصور کنید شما یک خیاط هستید. یک روز بعد‌ازظهر، شخصی به مغازه‌ی شما تلفن می‌کند و از شما می‌خواهد شلواری برای او بدوزید.

از او می‌پرسید: «چه جور شلواری مدنظر دارید؟»
می‌گوید: «شلوار باشه دیگه، هزینه‌هاتون چقدره؟»

 

رای دهندگان

johar  

دیدگاهتان را بنویسید