+
۱

چرا فروشنده نمی‌تواند مشتری راغب را جذب نماید ؟ (اینجا کلیک کنید)

چرا فروشنده نمی‌تواند مشتری راغب را جذب نماید ؟

فروشنده در طول روز با مشتریان زیادی در ارتباط است و مدیر فروش دائم به فروشنده تاکید می‌کند که این فرد که تماس گرفت یا مراجعه نمود ، مشتری است . البته منظور مدیر فروش ، ” مشتری راغب ” است که یک گام در قیف فروش به خرید نهایی نزدیک‌تر شده و باید به ” مشتری بالقوه ” تبدیل شود و بعد از آن در مسیر ” لوله فروش “باید حرکت نموده و به خرید مجدد هدایت گردد. اما چرا فروشنده نمی‌تواند به مشتری راغب خود بفروشد ؟
معمولا مدیرعامل یا مدیر فروش با فروشنده بحث می‌کند که واحد بازاریابی یا شخص بنده کلی تلاش نموده‌ایم ( از طریق تبلیغات ، جوایز ، … ) تا مشتری وارد فروشگاه شده و یا با شرکت تماس گیرد ، پس چرا مشتری را جذب نمی‌کنید، چرا نمی‌فروشید ؟ (چرا مشتری که وارد قیف فروش شده را سمت خرید هدایت نمی‌کنید ؟ )

 

رای دهندگان

iranmct  

دیدگاهتان را بنویسید