+
۲

نگاهی به «کمپین تبلیغاتی از بینهایت لذت ببرید» رایتل+ویدئو (اینجا کلیک کنید)

کمتر در فضای بازاریابی و تبلیغات ایرانی یک کمپین تبلیغاتی دیده می شود. شاید در هر سال بتوان 2 یا 3 کمپین تبلیغاتی منسجم و برنامه ریزی شده مشاهده کرد. یکی از کمپینهای تبلیغاتی که در انتهای سال 1391 نگارنده را مجذوب خود کرد، کمپین تبلیغاتی «از بینهایت لذت ببرید» رایتل بود. در واقع کمپین، یک مجموعه اقدامات برنامه ریزی شده و منسجم است که پیام مشخصی را از طریق فرمهای مختلف از جمله ویدئو، روشهای چاپی، روشهای دیداری و محیطی و ... به مخاطب می رساند.

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید