کمتر در فضای بازاریابی و تبلیغات ایرانی یک کمپین تبلیغاتی دیده می شود. شاید در هر سال بتوان 2 یا 3 کمپین تبلیغاتی منسجم و برنامه ریزی شده مشاهده کرد. یکی از کمپینهای تبلیغاتی که در انتهای سال 1391 نگارنده را مجذوب خود کرد، کمپین تبلیغاتی «از بینهایت لذت ببرید» رایتل بود. در واقع کمپین، یک مجموعه اقدامات برنامه ریزی شده و منسجم است که پیام مشخصی را از طریق فرمهای مختلف از جمله ویدئو، روشهای چاپی، روشهای دیداری و محیطی و ... به مخاطب می رساند.
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید