همانطور که میدانید، این مشتری است که رابطه با برند را شکل میدهد (چه خوب و چه بد). اما باید از تکنولوژی نیز تشکر نمود، زیرا را که ما را قادر به ایجاد یک رابطه بامعنا و دوسویه بین مشتری و برند نموده است. برترین برندها از این فرصت برای ایجاد یک رابطه استراتژیک بازاریابی استفاده مینمایند.
با شناخت نیاز و تقاضای مشتری و درک جایگاه کنونی برند در فضای رقابت و نیز ارزش پیشنهادی به مشتری، میتوان برند را به سطحی از رابطه با مشتری رساند که بتوان گفت، برند با هویت مشتری و یا آرزوهای وی گرهخورده است.
یکی از شناختهشدهترین مدلها در خصوص سطوح رابطه، مدل ایجاد رابطه مارک نپ Mark Knapp است که در سال 1998 معرفیشده است.
مدل نپ، شامل 3 ناحیه متصل به یکدیگر است که هر کاملاً مشابه مراحل ساخت برند یا برندسازی است.
در ادامه، در خصوص نحوه ایجاد رابطه و تطبیق آن بر برندسازی و نقاط اشتراک آنان با تمرکز بر 6 گام نخست این مدل، مطالبی را بیان خواهیم نمود.
شش گام برای ایجاد رابطه :
گام 1 : شروع
نشان دهید که به برقراری رابطه علاقهمندید و از آن دسته از افراد هستید که آشنا شدن با آنان، ارزشمند است.
در طی مرحله شروع، تلاش برندها بر الهامبخش بودن، ایجاد انگیزه در مشتریان است. برندها سعی دارند تا حسهایی نظیر تصویرسازی و اشتیاق مشتری را در این مرحله بهسوی خود، برنامهریزی نمایند.
....
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید