اما اگر به عمق مفهوم "درک برند" (شناخت برند) Brand Perception بخواهیم دستیابی باید بهصورت یک پیاز به آن نگاه کنیم. زیرا دارای لایههایی است که این لایهها در کنار یکدیگر معنی درستی از شناخت برند به ما خواهد داد. هر لایه از این مفهوم مختص بخشی از مخاطبان برند است. پس مدیران برند برای تحریک افراد گوناگون نیاز به انجام کارهای متفاوتی در هر لایه درک برند دارند.
حالا در خصوص سه لایه درک برند توضیحی ارائه خواهیم نمود. معتقدم که لایهها مهمترین عملیات را برای شناخت برند انجام میدهند.هر لایه دارای پوستهای نازک است که میتواند بر لایه دیگر تاثیر گذارد و یا از لایهای دیگر تاثیر پذیرد.
دلیل گزارش دادن این مطلب:
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید