جدیدترین تحقیقات دانشکده مدیریت دانشگاه هاروارد، برای تعیین اشتباهات رایج و مهلک فروشندگان در بازار B2B، از مشتریان در صنایع مختلفی در این زمینه سوالاتی پرسیده شده است.
همواره این جمله به دانشجویان خاطرنشان مینمایم: فروشندگی در بازار رقابتی مانند دوئل است. در پایان، فروشنده حرفه ای زنده می ماند.
مشتریان مخاطب، در طی این تحقیق عواملی که موجب رنجش و نارضایتی انها در زمان گفتگو با فروشنده شده است را بیان نموده اند که مهمترین ان ها عبارتند از عدم توجه به فرایند خرید مشتری و عدم وجود هنر درست گوش نمودن به صحبت های مشتری. برای اینکه مشاوره فروشخوبی برای فروش سازمان
دلیل گزارش دادن این مطلب:
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید