گاه پیش میآید، برخی افراد کارآفرین برای انتخاب نام برند (انتخاب نام تجاری) BrandName شرکت نوپای خود (استارات آپ)، به ما مراجعه مینمایند.
هرچند که اکثر کارآفرینان سعی دارند تا بر اساس دانش، تجربه و یا از روی علاقه شخصی، یک نام را بهعنوان نام تجاری انتخاب نمایند. در برخی موارد، نام انتخابشده بهخوبی کار میکند و تبدیل به یک برگ برنده میشود، اما در اکثر موارد این انتخاب به بزرگترین اشتباه فرد تبدیل میگردد، اشتباهی که امکان جلوگیری از آن وجود داشته است.
شرکتهای بسیاری بوده اند که پس از سرمایهگذاری مالی و زمانی بر یک برند (باوجود مناسب بودن محصول یا خدمت)، با عدم استقبال مخاطب روبرو شده اند. پس از عارضهیابی دریافتهایم که یکی از مواردی که بر فرایند تصمیمگیری مخاطبانشان اثر منفی داشته است، نامگذاری اشتباه محصول یا خدمت بوده است.
توجه شما به بررسی رفتار برندینگ چند شرکت در خصوص نحوه انتخاب نام برند، جلب مینماییم.
دلیل گزارش دادن این مطلب:
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید