بازاریابی پیامکی یا بازاریابی از طریق پیام کوتاه (Text Messaging Marketing یا SMS Marketing) یکی از روش های رایج بازاریابی بیشتر کسب و کار ها در سال های اخیر است.
بازاریابی پیامکی در حقیقت ارسال پیام تبلیغاتی از طریق یک پیام نوشتاری (SMS) به مشتری و یا مشتریان کسب و کار است. به دلیل دسترسی گسترده افراد جامعه به تلفن همراه، بازاریابی پیامکی یکی از ابزارهای های مهم بازاریابی دیجیتال به حساب می آید.
اما چگونه می توان در این راه از رقبا پیشی گرفت؟ آیا نرم افزار CRM به کسب و کار ها در این راه کمک می کند؟
خانه
»
اقتصاد »
بازاریابی پیامکی چیست؟ چگونه با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM از بازاریابی پیامکی بهره ببریم؟
دلیل گزارش دادن این مطلب:
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید