+
۱

بازاریابی پیامکی چیست؟ چگونه با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM از بازاریابی پیامکی بهره ببریم؟ (اینجا کلیک کنید)

بازاریابی پیامکی چیست؟ چگونه با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM از بازاریابی پیامکی بهره ببریم؟

بازاریابی پیامکی یا بازاریابی از طریق پیام کوتاه (Text Messaging Marketing یا SMS Marketing) یکی از روش های رایج بازاریابی بیشتر کسب و کار ها در سال های اخیر است.

بازاریابی پیامکی در حقیقت ارسال پیام تبلیغاتی از طریق یک پیام نوشتاری (SMS) به مشتری و یا مشتریان کسب و کار است. به دلیل دسترسی گسترده افراد جامعه به تلفن همراه، بازاریابی پیامکی یکی از ابزارهای های مهم بازاریابی دیجیتال به حساب می آید.

اما چگونه می توان در این راه از رقبا پیشی گرفت؟ آیا نرم افزار CRM به کسب و کار ها در این راه کمک می کند؟

 

رای دهندگان

ehkh  

دیدگاهتان را بنویسید