+
۱

استراتژی ترکیب برند Brand Mash-up در جهت ارائه محصول جدید (اینجا کلیک کنید)

استراتژی ترکیب برند Brand Mash-up در جهت ارائه محصول جدید

تیم مشاوران مدیریت ایران : برای حفظ تمرکز مشتری بر محصول و یا خدمت سازمان، برند می‌بایست به دنبال شیوه‌ای غیرمنتظره در جهت پل زدن به ذهن مشتری خود باشد. در برخی موارد ، می‌توان بدین گونه بیان نمود که، برند باید به دنبال شیوه‌ای خلاقانه برای همکاری با سایر برندها باشد. بی‌شک همکاری دو برند با یگدیگر، می‌تواند یکی از قویی‌تری استراتژی‌های برندینگ در این عرصه باشد.
برای مثال قلب تپنده رایانه‌های دل تولیدشده توسط برند اینتل است.

 

رای دهندگان

iranmct  

دیدگاهتان را بنویسید