تیم مشاوران مدیریت ایران : برای حفظ تمرکز مشتری بر محصول و یا خدمت سازمان، برند میبایست به دنبال شیوهای غیرمنتظره در جهت پل زدن به ذهن مشتری خود باشد. در برخی موارد ، میتوان بدین گونه بیان نمود که، برند باید به دنبال شیوهای خلاقانه برای همکاری با سایر برندها باشد. بیشک همکاری دو برند با یگدیگر، میتواند یکی از قوییتری استراتژیهای برندینگ در این عرصه باشد.
برای مثال قلب تپنده رایانههای دل تولیدشده توسط برند اینتل است.
دلیل گزارش دادن این مطلب:
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید