+
۱

پاسخگویی مناسب در شبکه های اجتماعی ، کلیدی برای رضایت مندی مشتریان (اینجا کلیک کنید)

پاسخگویی مناسب در شبکه های اجتماعی ، کلیدی برای رضایت مندی مشتریان

بر اساس یک تحقیق جدید صورت گرفته در دنیا ، اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید ، چک کردن نظرات مشتریان و پاسخگویی به آنها در شبکه های اجتماعی بسیار مهمتر از پاسخ دادن به تلفن شخصی تان می باشد .

در یک نظر سنجی که از بین 10219 فرد بزرگسال انجام گرفت ، نتایج نشان داد که 48% از مردم اگر "پاسخ سریعی از یک شرکت بزرگ یا شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر" دریافت نکنند اذیت خواهند شد. 54% از افراد این گروه را جوانان و بزرگسالان بین 18تا 34 سال تشکیل می دهند، که به نبودن سرعت کافی در دریافت پاسخ اعتراف کردند.

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید