بر اساس یک تحقیق جدید صورت گرفته در دنیا ، اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید ، چک کردن نظرات مشتریان و پاسخگویی به آنها در شبکه های اجتماعی بسیار مهمتر از پاسخ دادن به تلفن شخصی تان می باشد .
در یک نظر سنجی که از بین 10219 فرد بزرگسال انجام گرفت ، نتایج نشان داد که 48% از مردم اگر "پاسخ سریعی از یک شرکت بزرگ یا شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر" دریافت نکنند اذیت خواهند شد. 54% از افراد این گروه را جوانان و بزرگسالان بین 18تا 34 سال تشکیل می دهند، که به نبودن سرعت کافی در دریافت پاسخ اعتراف کردند.
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید