به گزارش روابط عمومی منطقه 3 شهرداری مشهد، مجتبی زمانیان وحیدی ضمن اعلام این خبر، گفت: از آنجا که سامانه 137 شهرداری منطقه سه پل ارتباطی مردم با مدیریت شهری است تا در ارتباطات دو سویه مشکلات شهری کاهش یابد، در همین راستا توانسته از ابتدای سال جاری با پاسخگویی به بیش از 4000 پیام مردمی ثبت شده در سامانه 137 شهرداری مشهد و رسیدگی به درخواستهای شهروندان در اسرع وقت گام موثری د ر این زمینه بردارد.
دلیل گزارش دادن این مطلب:
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید