+
۱

پاسخگویی به ۴۰۰۰پیام مردمی توسط ۱۳۷ شهرداری منطقه ۳ (اینجا کلیک کنید)

پاسخگویی به ۴۰۰۰پیام مردمی توسط ۱۳۷ شهرداری منطقه ۳

به گزارش روابط عمومی منطقه 3 شهرداری مشهد، مجتبی زمانیان وحیدی ضمن اعلام این خبر، گفت: از آنجا که سامانه 137 شهرداری منطقه سه پل ارتباطی مردم با مدیریت شهری است تا در ارتباطات دو سویه مشکلات شهری کاهش یابد، در همین راستا توانسته از ابتدای سال جاری با پاسخگویی به بیش از 4000 پیام مردمی ثبت شده در سامانه 137 شهرداری مشهد و رسیدگی به درخواستهای شهروندان در اسرع وقت گام موثری د ر این زمینه بردارد.

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید