+
۱

بازاریابی مکالمه ای چیست و چگونه شخص را به خریدار تبدیل کنیم (اینجا کلیک کنید)

بازاریابی مکالمه ای چیست و چگونه شخص را به خریدار تبدیل کنیم

بازاریابی گفتگو یا بازاریابی مکالمه یک رویکرد بازخورد گرا برای بازاریابی
است که توسط شرکت ها برای در اختیار قرار دادن تعامل، توسعه وفاداری مشتری، رشد پایه
مشتری و در نهایت رشد درآمد استفاده می شود. بازاریابی گفتاری مبتنی بر ایده مشترک
از گوش دادن به مشتری و نیازهای مشتری بالقوه است.

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید