بازاریابی گفتگو یا بازاریابی مکالمه یک رویکرد بازخورد گرا برای بازاریابی
است که توسط شرکت ها برای در اختیار قرار دادن تعامل، توسعه وفاداری مشتری، رشد پایه
مشتری و در نهایت رشد درآمد استفاده می شود. بازاریابی گفتاری مبتنی بر ایده مشترک
از گوش دادن به مشتری و نیازهای مشتری بالقوه است.
دلیل گزارش دادن این مطلب:
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید