+
۱

بازاریابی تک به تک چیست و اهمیت آن در بازاریابی ایده آل (اینجا کلیک کنید)

بازاریابی تک به تک چیست و اهمیت آن در بازاریابی ایده آل

بازاریابی تک به تک (گاهی به عنوان بازاریابی 1:1 بیان می‌شود) یک استراتژی مدیریت ارتباط
با مشتری (CRM) مدیریت ارتباط با مشتری است که بر تعاملات شخصی با مشتریان تأکید دارد.
تصور می‌شود شخصی سازی تعاملات موجب افزایش وفاداری مشتری و بازگشت بهتر به سرمایه گذاری در بازاریابی شده‌است.

مردم کسب و کار را انجام می دهند، زیرا آنها به چیزهای نیاز دارند، اما همه مردم به همان کارها نیاز ندارند.
به طور موفقیت آمیز در یک بازار شلوغ با رقبای بزرگ و قوی تر رقابت می کنند، شرکت های

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید