بازاریابی تک به تک (گاهی به عنوان بازاریابی 1:1 بیان میشود) یک استراتژی مدیریت ارتباط
با مشتری (CRM) مدیریت ارتباط با مشتری است که بر تعاملات شخصی با مشتریان تأکید دارد.
تصور میشود شخصی سازی تعاملات موجب افزایش وفاداری مشتری و بازگشت بهتر به سرمایه گذاری در بازاریابی شدهاست.
مردم کسب و کار را انجام می دهند، زیرا آنها به چیزهای نیاز دارند، اما همه مردم به همان کارها نیاز ندارند.
به طور موفقیت آمیز در یک بازار شلوغ با رقبای بزرگ و قوی تر رقابت می کنند، شرکت های
دلیل گزارش دادن این مطلب:
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید