بازاریابان مجموعه ابزارهای موردعلاقهی خود را دارند که از طریق آنها کارشان را راحتتر انجام میدهند. وقتی شما به دنبال ابزاری جدید هستید، معمولا آنهایی را انتخاب میکنید که بطور ویژهی برای صنعت شما ساخته شده است. برای مثال، بازاریابان ایمیلی ممکن است از جوابدهندههای اتوماتیک یا ابزارهای کدگذاری استفاده کنند. بازاریابان شبکههای اجتماعی از ابزارهای مدیریتی شبکههای اجتماعی استفاده کنند و سئوکارها از جستجوی کلمات کلیدی و ابزارهای تحلیلی بهره ببرند. اما چه کسی میگوید که مجموعه ابزار شما میبایست محدود به صنعت بخصوص شما باشد؟
دلیل گزارش دادن این مطلب:
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید