+
۱

۶ ابزار رایگان سئو که کارشناس شبکه‌های اجتماعی به آن نیاز دارد (اینجا کلیک کنید)

۶ ابزار رایگان سئو که کارشناس شبکه‌های اجتماعی به آن نیاز دارد

بازاریابان مجموعه ابزارهای موردعلاقه‌ی خود را دارند که از طریق آنها کارشان را راحت‌تر انجام می‌دهند. وقتی شما به دنبال ابزاری جدید هستید، معمولا آنهایی را انتخاب می‌کنید که بطور ویژه‌ی برای صنعت شما ساخته شده است. برای مثال، بازاریابان ایمیلی ممکن است از جواب‌دهنده‌های اتوماتیک یا ابزارهای کدگذاری استفاده کنند. بازاریابان شبکه‌های اجتماعی از ابزارهای مدیریتی شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند و سئوکارها از جست‌جوی کلمات کلیدی و ابزارهای تحلیلی بهره ببرند. اما چه کسی می‌گوید که مجموعه ابزار شما می‌بایست محدود به صنعت بخصوص شما باشد؟

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید