+
۱

۵ سؤال از خودتان بپرسید قبل از اینکه نرم افزار CRM را تهیه کنید. - مرکز دانش مدیریت ارتباط با مشتری (اینجا کلیک کنید)

۵ سؤال از خودتان بپرسید قبل از اینکه نرم افزار CRM را تهیه کنید. - مرکز دانش مدیریت ارتباط با مشتری

سرمایه گذاری در یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (نرم افزار CRM) برای شرکت شما امری ضروری است. .در دنیای رقابتی امروز شما نیازمند شناسایی راهکار درست برای افزایش بهره وری فروش خود می باشید. دنیای کسب و کار جدید دنیای رقابت است و نیاز دارید هنگامی که یک کارمند شرکت شما را ترک کرد اطلاعات شما همراه آن شخص از سازمان خارج نشود.

موارد ذکر شده بسیارمهم هستند اما به آن معنا نیست که فورا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (نرم افزار CRM) تهیه کنید .شما باید نیاز های سازمان خود را ارزیابی کنید و فهرست نیازمندی ها یا آر اف پی (RFP) تهیه کنید و در این سند مکتوب که بهتر است به کمک یک مشاور تهیه شود، فعالیت های سازمان و اهداف آن بخصوص در زمینه بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش مشخص می شود. مشکلاتی که سازمان با تهیه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (نرم افزار CRM) در صدد برطرف کردن آنهاست روشن می شود. نیازهای اطلاعاتی و تحلیلی تعریف می شود. نرم افزارها و سخت افزارهای موجود و تبادلات آنها با سی آر ام تعریف می شود.و از یک مشاور کمک بگیرید که چگونه نرم افزار را در سازمان خود می خواهید پیاده سازی کنید

یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (نرم افزار CRM) باید زمان کار کارکنان را کاهش دهد و بهره وری آنها را افزایش دهد و باید اطلاعات خوبی را در اختیار شما بگذارد تا بتوانید به کمک آن ، ضعف های سازمان را بر طرف کنید و برای اینده سازمان برنامه ریزی کنید

اگر شما قصد استقرار و پیاده سازی CRM در سازمانتان را دارید و تصمیم به خرید یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (نرم افزار CRM) دارید ابتدا لازم است این ۵ سوال را ازخود بپرسید.

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید