×

لینک پد چیست؟

اگه وبلاگ یا سایت دارید میتونید با لینک کردن مطالب جدیدتون به اینجا بازدیدکننده های بیشتری رو جذب کنید. گاهی هم توی اینترنت مطالب جالبی پیدا میشه که دلتون میخواد جایی ثبت کنید و بعدا بخونید یا به دیگران نشون بدید، اینکارم اینجا ممکنه. دقت کنید که اینجا جای معرفی کل یک سایت نیست بلکه برای معرفی مطالب سایتها ساخته شده!

ثبت نام سریع مشاهده آخرین مطالب


+
۱

۶ دلیل کاهش و یا عدم موفقیت در فروش

۶ دلیل کاهش و یا عدم موفقیت در فروش

در سازمانی که دچار مشکل فروش در کالا و خدمات خود شده است، اگر از مدیرعامل یا مدیر فروش سازمان در مورد علت آن سوال نماییم، اولین چیزی که بیان می‌نماید " خراب بودن شرایط بازار و اقتصاد " یا " رکود ایجاد... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

۶ دلیل کاهش و یا عدم موفقیت در فروش

۶ دلیل کاهش و یا عدم موفقیت در فروش

در سازمانی که دچار مشکل فروش در کالا و خدمات خود شده است، اگر از مدیرعامل یا مدیر فروش سازمان در مورد علت آن سوال نماییم، اولین چیزی که بیان می‌نماید " خراب بودن شرایط بازار و اقتصاد " یا " رکود ایجاد... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

از دست این سه دسته مدیر دیوانه باید فرار کنید

زمانی به یک قائم‌مقام مدیرعامل گزارش می‌دادم که هیچ برنامه‌ای نداشت. واقعا هیچ برنامه‌ای برای هدفمند حرکت نمودن کسب‌وکار خود نداشت. برای اینکه همکاران هیچ‌گاه متوجه این مسئله نشوند، مرتب در نشست‌ها فر... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

بررسی عناصر کلیدی موفقیت بازاریابی مقصد تحت وب

بررسی عناصر کلیدی موفقیت بازاریابی مقصد تحت وب

سیستم بازاریابی مقصد مبتنی بر وب Web-Based Destination Marketing Systems به طور گسترده به منظور کانال توزیع بازاریابی توسط سازمانهای بازاریابی مقصد (DMOs) در سطوح مختلف (نظیر ملی، ناحیه، شهر و دیگر م... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

رقابت برندینگ در زیرشاخه محصول – مطالعه موردی برند چوبانی Chobani

رقابت برندینگ در زیرشاخه محصول – مطالعه موردی برند چوبانی Chobani

در آینده، بازاریابی و برندینگ در زیرمجموعه یک خانواده محصول بیشتر رسوخ کرده و برای محصولات، زیرشاخه‌های Subcategory بیشتری ایجاد می‌گردد (خانواده محصول پیچیده‌تر می‌گردد) و درنتیجه رقابت از حوزه برند ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

۱۰ اصل توسعه برند Brand Development

۱۰ اصل توسعه برند Brand Development

تیم مشاوران مدیریت ایران تلاش دارد تا به رهبران سازمان‌هایی که نسبت به برندسازی و برندینگ با رویکردی استراتژیک تعامل می‌نمایند، مشاوره‌ای حرفه‌ای ارائه نماید. یکی از کاربران سایت در ایمیلی از ما در خص... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

۹ جمله یا عبارت که می‌تواند به فروش بیشتر کمک نماید

۹ جمله یا عبارت که می‌تواند به فروش بیشتر کمک نماید

تیم مشاوران مدیریت ایران : هنگامی‌که در بحث بازاریابی و فروش به ارائه مطالبی در خصوص تکنیک‌های فروشندگی حرفه‌ای و علل عدم موفقیت آموزش‌های فروشندگی حرفه‌ای اشاره می&zwnj... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

۷ نوع مشتری : برای فروش بیشتر، روش مذاکره خود را با نوع مشتری منطبق سازید

۷ نوع مشتری : برای فروش بیشتر، روش مذاکره خود را با نوع مشتری منطبق سازید

راحت‌ترین راه فروش برای یک فروشنده حرفه‌ای این نیست که بفهمد مشتری چه می‌خواهد، بلکه این است که بفهمد که مشتری چگونه می‌خواهد؟ پس با شناخت 7 نوع مشتری، باید عملیات فروش را بتوانید سریع به پایان برسانی... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

۷ نوع مشتری : برای فروش بیشتر، روش مذاکره خود را با نوع مشتری منطبق سازید

۷ نوع مشتری : برای فروش بیشتر، روش مذاکره خود را با نوع مشتری منطبق سازید

راحت‌ترین راه فروش برای یک فروشنده حرفه‌ای این نیست که بفهمد مشتری چه می‌خواهد، بلکه این است که بفهمد که مشتری چگونه می‌خواهد؟ پس با شناخت 7 نوع مشتری، باید عملیات فروش را بتوانید سریع به پایان برسانی... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

۵ گام برای تهیه جدول صدای برند Brand Voice

۵ گام برای تهیه جدول صدای برند Brand Voice

حتما در حوزه بازاریابی با بحث برندینگ و نیز بازاریابی محتوا (بازاریابی مفهوم) برخورد نموده‌اید. در تمام این موارد حتما مدیریت گفتمان برند با مخاطب از کانال مدیریت محتوا بسیار حائز اهمیت است. حتی اگر م... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

۵ دلیل که "همیشه حق با مشتری نیست"

۵ دلیل که "همیشه حق با مشتری نیست"

The customer is Always Right” is wrong تیم مشاوران مدیریت ایران : حتماً همواره عبارت "همیشه حق با مشتری است" را از مدیر، مشاور و استاد خود شنیده‌اید. اما به یک نکته توجه باید نمود که هر ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

فروشندگان دارای ۳ تیپ شخصیتی هستند، شما کدامیک هستید ؟

فروشندگان دارای ۳ تیپ شخصیتی هستند، شما کدامیک هستید ؟

دانشگاه هیوستون تگزاس University of Houston در خصوص انواع تیپ‌های شخصیتی فروشندگان تحقیقاتی انجام داده است.این تحقیقات در مدت 3 سال و با تحلیل رفتار و عملکرد 1000 فروشنده انجام‌شده است. نتایج این تحقی... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

چگونه از شکست برای رسیدن به موفقیت استفاده نماییم

چگونه از شکست برای رسیدن به موفقیت استفاده نماییم

یکی از سدهای مقابل موفقیت ، ترس از شکست است. ترس از شکست بدتر از خود شکست است چون در طول زندگی شما را از نشان دادن تواناهایی شما بازمی‌دارد. https://instagram.com/iranmct نحوه نگرش افراد به مسیر رسی... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

۱۰ مورد که باید قبل از استخدام فروشنده بدانیم

۱۰ مورد که باید قبل از استخدام فروشنده بدانیم

هنگامی‌که برای اولین بار تیم فروشی را استخدام نمودم، دریافتی فروشندگانم فقط به صورت پورسانت بود و حقوق ثابتی نداشتند. در طی سال‌های پس از آن با هر تیپ شخصیتی از فروشنده برخورد داشتم از اعجوبه‌های دنیا... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

لیست برترین برندها جهان از نظر میزان وفاداری مشتری به برند در سال ۲۰۱۵

لیست برترین برندها جهان از نظر میزان وفاداری مشتری به برند در سال ۲۰۱۵

موسسه نیویورکی Brand Keys لیست برندهای برتر از میزان مشتریان وفاداری به برند در طی 2015 را اعلام نمود. در این لیست برندهای حوزه دیجیتال، برندهای آنلاین و اجتماعی مانند Netflix, Amazon, Apple, Facebo... [بیشتر بخوانید]