قسمتی از مقدمه پروژه:
اصول طراحی واسط كاربرگرافیکی
طراحی سیستم كامپیوتری،طیفی از فعالیتها را ، از طراحی سخت افزار تا طراحی واسط كاربر ، در بر می گیرد. گر چه متخصصین برای طراحی سخت افزار به كار گرفته می شوند ، ولی اغلب سازمانها متخصصین واسط كاربر را در اختیار ندارند . بنابراین مهندسین نرم افزار باید مسئولیت طراحی واسط كاربر را به عهده گیرند متخصصین عوامل انسانی به این امر كمك می كنند .
طراحی خوب واسط كاربر در موفقیت سیستم نقش مهمی دارند . واسطی كه استفاده از آن دشوار باشد ، منجر به خطاهای سطح بالایی از كاربر می شود . در بدترین حالت ،كاربران نمی توانند از سیستم استفاده كنند . اگر اطلاعات به شكل نادرستی ارائه شوند ، كاربران معنای آن را نمی فهمند. ممكن است دنباله ای از فعالیت ها را آغاز كنند كه منجر به خرابی داده وسیستم شوند .
در گذشته ،واسط های كاربر ، متنی یا فرمی بودند . تقریبا" تمام كاربران یك PC در اختیار دارند . این ها واسط گرافیكی دارند كه از نمایشگررنگی با دقت بالا پشتیبانی می كنند و از طریق موس و صفحه كلید كار می كنند . گرچه واسط های متنی هنوز رواج دارند ، كاربران انتظار دارند كه سیستم های واسط گرافیكی GUL داشته باشند .
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید