"سیستم های مختصاتی در 3ds Max به عنوان مرجعی برای انجام تبدیلات سه گانه ( حرکت، چرخش و تغییر مقیاس) به حساب می آیند. وجود سیستم های
مختصات متعدد در نرم افزار به دلیل ساده سازی عملیات تبدیل صورت گرفته است، زیرا سیستم مختصات جهانی همیشه پاسخگوی همه ی نیازهای کار نیست"
خانه
» متفرقه »
گرافیک کامپیوتری »
Eat3D - قسمت دوم از فصل چهارم!...آشنایی با سیستم های مختصاتی در 3ds Max
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید