+
۱۰

Eat۳D - قسمت دوم از فصل چهارم!...آشنایی با سیستم های مختصاتی در ۳ds Max (اینجا کلیک کنید)

Eat۳D - قسمت دوم از فصل چهارم!...آشنایی با سیستم های مختصاتی در ۳ds Max

"سیستم های مختصاتی در 3ds Max به عنوان مرجعی برای انجام تبدیلات سه گانه ( حرکت، چرخش و تغییر مقیاس) به حساب می آیند. وجود سیستم های
مختصات متعدد در نرم افزار به دلیل ساده سازی عملیات تبدیل صورت گرفته است، زیرا سیستم مختصات جهانی همیشه پاسخگوی همه ی نیازهای کار نیست"

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید