+
۱

چگونگی تقسیم بودجه بازاریابی بین سئو و تبلیغات کلیکی گوگل (اینجا کلیک کنید)

چگونگی تقسیم بودجه بازاریابی بین سئو و تبلیغات کلیکی گوگل

سئو و تبلیغات کلیکی ; کدام را انتخاب کنیم؟ این یکی از سوالات مهم بازاریابی است که هر مالک کسب و کاری زمانی از خود می پرسد. برای یافتن پاسخ با ما همراه باشید.

دو راهی ایجاد شده بین سئو و تبلیغات کلیکی به این دلیل است که سئو مانده گاری بیشتری دارد; ولی نمایان شدن نتایج آن به زمان بیشتری نیاز دارد; در مقابل نتایج تبلیغات کلیکی زودتر نمایان می شود; اما از ماندگاری پایین تری برخوردار است و برای ادامه داشتن آن نیاز به صرف هزینه مستمر برای بدست آوردن هر مشتری جدید دارید; اگر دست از تبلیغات بردارید، دیگر مشتری جدیدی هم نمی بینید.

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید