همواره یکی از مشکلات اساسی تماس گیرندگان به سازمانها ، ترافیک بالای تماس ها , در دسترس نبودن کارمندان پاسخگو در سازمان بوده است.
مرکز پاسخ با ارائه گزینه های مختلف به تماس گیرندگان در حالت انتظار، هدایت تماس ها به سمت کارمندان پاسخگو، پاسخگویی تماس ها به ترتیب ورود آنها، پاسخگویی به تماس ها در صورت نبود کارمندان ، پاسخگویی به تماس ها بدون نیاز به نیروی انسانی ، این مشکلات را بر طرف نموده. مرکز تماس با تشکیل صفوف پاسخگو ، تعریف استراتژی برای پاسخگویی به تماسها ، اعلام پیام های متناسب برای حالت انتظار، تماس ها را مدیریت می نماید.
:: قابلیت های مرکز تماس
گزارش زمان انتظار بدین صورت که پاسخ دهنده تماس مدت زمان
پخش موزیک انتظار برای تماس گیرنده واقع در صف را خواهد شنید.
اعلام موقعيت تماس گيرندگان در صف
تلفن: 021.88975808
فکس: 021.88729050
همراه: 0912.6501900
ایمیل: info@sarannet.ir
سایت: www.sarannet.ir
آدرس : تهران،خیابان ولیعصر،جنب پمپ بنزین ساعی،برج نگین ساعی،طبقه 7 ، واحد 701
- برچسبها:
- مرکز تماس
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید