شما برای بهبود ارائه سرویسهای IT و برآوردن هر چه بهتر نیازهای تجاری خود چه اقدامی کردهاید؟ من آگاهانه تصمیم به استفاده از عبارت "ارائه سرویسهای IT" به جای "مدیریت سرویسهای IT" (یا "ITSM") گرفتم، زیرا یکی از یافتههای من در سال 2014 این است که ITSM باعث شده بسیاری از ما روی موضوعات اشتباه تمرکز کنیم. یک مثال خوب این است که پذیرش ITIL، چارچوب بهترین شیوه ITSM، به این علت ادامه مییابد که بیش از حد روی جنبه فنی فرآیندهای "بهترین شیوه" مانند مدیریت رویداد و تغییر تمرکز میکند. یا وقتی که از جا افتادگی ITSM صحبت میکنیم، منظور تعدادی از فرآیندهای مورد پشتیبانی ITIL است که یک سازمان اجرا میکند. بنابراین سازمانی که 4 فرآیند را واقعاً خوب انجام میدهد با سازمانی که 10 فرآیند را ضعیف اجرا میکند از لحاظ تجربه یکسان نیست. و با نگاهی به گذشته، آيا این دیدگاه جا افتاده مبتنی بر فرآیند ITSM واقعاً به شركت مادر کمک میکند؟ من خيلی اطمينان ندارم. قطعاً با نگرش اینکه چگونه قادر به پشتیبانی و سازگاری با تغییر نیازهای تجاری هستیم اقدام بهتری نيست؟
دلیل گزارش دادن این مطلب:
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید