چکیده پایان نامه
استفاده ی همزمان از چند حس میتواند کیفیت آموزش را بالا ببرد لذا استفاده ی همزمان از کتب چاپی با کتب گویا میتواند در این زمینه راهگشا باشد. اما تا چه حد این راهکار مفید است؟ این چیزی هست که در این تحقیق ما به آن پرداختیم.در یک پژوهش که در دبستان ارشاد برون انجام شد چهارده نفر دانش آموزان کلاس چهارم این دبستان به صورت تصادفی به دو گروه هفت نفری تقسیم شده و به مدت هشت هفته دو گروه مورد آزمایش و مطالعه قرار گرفتند. به این صورت که گروه اول همزمان با ﺁموزش متن کتاب درسی از کتب گویا هم استفاده کرده و در منزل نیز بوسیله ی دستگاههای پخش صوت خانگی تمرین کردند و گروه دوم در خانه و مدرسه فقط از کتاب چاپی استفاده کردند. نتیجه ﺁزمونی که در پایان هفته ی هشتم برگزار شد نشان داد که مطابق با جدول آزمون تی میانگین تفاوت بین شرایط استفاده و عدم استفاده از کتب گویا ۵۷۱/۲ و تخمین میانگین تفاوت برای جامعه با اطمینان ۹۵% بین ۹۱۴/۰ و ۲۲۸/۴ است. یعنی اینکه استفاده از کتب گویا به میزان نسبتا زیاد و قابل توجهی در بهبود روان خوانی موثر بوده و فرض پژوهش اثبات گردید
تعداد صفحات پایان نامه ۱۳۶
خانه
» تکنولوژی »
متفرقه »
پایان نامه (تاثیر استفاده از کتابهای گویا در بهبود کیفیت روانخوانی دانش آموزان) | يك پاتوق
دلیل گزارش دادن این مطلب:
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید