+
۴

نارضایتی مشتری از فریلنسر | وبلاگ پونیشا (اینجا کلیک کنید)

نارضایتی مشتری از فریلنسر | وبلاگ پونیشا

سیدگی به اعتراض مشتری، یکی از بخش های اساسی در کسب و کار یک فریلنسر به شمار می رود. با این حال، بسیاری از فریلنسرها هنگامی که برای اولین بار با اعتراض مشتری مواجه می شوند، نمی دانند چه کاری باید انجام دهند.
مواجهه با اعتراض یک مشتری به این معنی نیست که شما کسب و کار خود را از دست داده اید. در عوض، می تواند نقطه شروع یک بحث باشد که باعث می شود هر دو شما احساس بهتری نسبت به انجام کار با یکدیگر داشته باشید.

 

رای دهندگان

roshany   cr0wn   admin  

دیدگاهتان را بنویسید