سیدگی به اعتراض مشتری، یکی از بخش های اساسی در کسب و کار یک فریلنسر به شمار می رود. با این حال، بسیاری از فریلنسرها هنگامی که برای اولین بار با اعتراض مشتری مواجه می شوند، نمی دانند چه کاری باید انجام دهند.
مواجهه با اعتراض یک مشتری به این معنی نیست که شما کسب و کار خود را از دست داده اید. در عوض، می تواند نقطه شروع یک بحث باشد که باعث می شود هر دو شما احساس بهتری نسبت به انجام کار با یکدیگر داشته باشید.
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید