+
۱

موسسه پلکان | اختراع و رقابت (اینجا کلیک کنید)

هدف سیاست های رقابتی تضمین عملکرد عادلانه بازار و به ویژه این است که ورود به بازار بدون دلیل دشوار یا از آن پیشگیری نشود و سیاست های غیر رقابتی طیفی از فعالیت ها را ماننددستیابی و حفظ وضعیت انحصاری، خودداری از صدور اجازه بهره برداری بر اساس شرایط بازار یا تامین کالاهای خاص، ترتیبات عمودی بین تامین کنندگان و توزیع کنندگان و سایر موافقتنامه ها بین شرکت ها را در برمیگیردکه به سو استفاده از وضعیت بازار منجر میشوند.

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید