+
۱

۱۰ شيوه برتر پشتيباني کاربران در حوزه فناوري اطلاعات (اینجا کلیک کنید)

اگر محصول یا سرویس شرکت شما از بهترین کیفیت برخوردار باشد، ولی سرویس مشتریان ضعیف باشد یا از طرف دیگر تعداد کارکنان لایق و شایسته شما بسیار کم باشند، آنگاه کیفیت محصول دیگر اهمیتی ندارد. در این صورت مشتریان نسبت به شما دید منفی پیدا کرده و مشتریان شرکت را از دست خواهید داد.سرویس معمولی و پیش پا افتاده مشتریان زمانی به تله تبدیل می‌گردد که یک محصول یا سرویس جدید بدون آماده سازی و آموزش دپارتمان پشتیبانی معرفی شود.

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید