+
۱

برندسازی لازمه جریان آفرینی در مد و لباس (اینجا کلیک کنید)

برندسازی لازمه جریان آفرینی در مد و لباس

گاهی وقتی با یک نگاه آسیب شناسانه به این نمایشگاه ها می نگریم متوجه می شویم که آنها حتی از هدف تبلیغی و ترویجی مثبت خود دور شده و به دلیل توجه به موضوعات و مسائل اقتصادی بیشتر رنگ و بوی ضد تبلیغی به خود می گیرند؛ این جریان البته با نگاه به روند برخی از این نمایشگاه ها که در حاشیه هایشان فروشگاه هایی برای عرضه محصولات عفاف و حجاب وجود دارد به عینه مشاهده می شود.

در این میان البته نمی توان از تأثیر مقطعی مثبت برخی از این اقدامات فرهنگی غافل شد اما اصولا اگر بخواهیم با دیدی نقادانه به این موضوع نگاهی بیاندازیم، چشم انداز مثبتی را نمی توان برای این مجموعه فرض نمود ضمن آنکه اگر این دستاورد مثبت تلقی می شد امروز باید شاهد نمود بیرونی آن در سطح جامعه و به ویژه در پوشش بانوان می بودیم

.

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید