+
۲

مديريت راهبردي ايميل (اینجا کلیک کنید)

یكی از ساده‌ترین راه‌ها برای دستیابی به كارایی بالاتر در ساعات كاری این است كه زمانی را كه به كارهایی نظیر چك‌كردن ایمیل اختصاص می‌دهید، كمتر كنید. این قبیل كارها تمركز شما را از كارهای مهم‌تر منحرف می‌كند و درواقع كمتر كنترل‌كردن ایمیل باعث كاهش استرس و افزایش سطح تمركز در كار می‌شود.
بسیاری از افراد هنوز هنگام كنترل‌كردن ایمیل خود اضطراب دارند، چرا كه فكر مي‌كنند اگر این كار را انجام دهند حتما اخراج مي‌شوند! برای بسیاری از ما ایمیل، اصلی‌ترین صورت ارتباط در زندگی حرفه‌ای و شخصی‌مان است و چشم‌پوشی از آن در بیشتر ساعات روز مانند یك فاجعه است.
به‌هر حال با مدیریت راهبردی ایمیل و به كارگیری چند روش ساده، بسیاری از افراد می‌توانند تنها یك یا 2 بار در روز ایمیل خود را چك كنند و در عین حال اطلاعات مهم را نیز از دست ندهند. به‌نظر غیرممكن می‌آید؟ در اینجا به روش‌‌هايي در اين زمينه اشاره مي‌كنيم كه می‌توانید برای تسلط بر جعبه دریافت پيام خود انجام دهید.

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید