به طور معمول سازمان ها و بنگاه های کسب و کار از نام، عبارت، علامت تجاری و نشان واره (لوگو) به عنوان سمبل و یا نماد استفاده می کنند. هدف از این کارکمک به تشخیص سریع سازمان و یا بنگاه کسب و کار و یا کالاها و خدمات تولیدی آن توسط مخاطبان، مشتریان ومصرف و یا بنگاه کسب و کار و یا کالاها و خدمات تولیدی آن توسط مخاطبان، مشتریان و مصرف کنندگان می باشد. زمانی که این سمبل و نماد حاوی مفاهیم و معانی خاص برای کسب و کار و یا محصولات و خدمات تولیدی آن شد، می توان به آن نمانام (برند) اطلاق نمود. برندی نیز که به طور قانونی به ثبت رسیده باشد، نام انحصاری و یا علامت تجاری نامیده می شود.
دلیل گزارش دادن این مطلب:
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید