+
۱

بارکد ۲ رقمی نظام وظیفه (اینجا کلیک کنید)

فرايند مراجعه و اقدام

1. دريافت دفترچه راهنماي خدمت وظيفه عمومي از دفاتر خدمات الكترونيك انتظامي (پليس 10) به منظور تنظيم و تكميل مدارك مورد نياز درخواست اعزام.


2. مراجعه به دفاتر خدمات الكترونيك انتظامي (پليس 10) به همراه كليه مدارك مورد نياز.


3. ثبت درخواست در سامانه توسط كاربر پليس 10.


4. برگه آماده به خدمت مشمولان خدمت وظيفه عمومي (برگه سفید هولوگرام دار) : پس از ثبت درخواست اعزام در دفاتر خدمات الكترونيك انتظامي (پليس 10)، برگه آماده به خدمت با شماره سریال و هولگرام بلافاصله با مشخص شدن تاريخ اعزام به مشمول تحویل مي گردد.


5. برگ معرفي نامه مشمولان به مراكز آموزش نيروهاي مسلح: اين برگ با مشخص شدن نيروي به كار گيرنده، نام مركز آموزش و آدرس محل اعزام حداكثر ده روز قبل از تاريخ اعزام به خدمت مشمولان در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس 10) به مشمول تحویل می گردد.

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید